4 Ocak 2011 Salı

sex, seks, sex izle, sex videolar, seks izle

Ben Bursa dan Selim 22 yaşında ,1.90 boyunda ,iri yapılı fakat çok yakışıklı olamayan bir gencim.


Bir hafta önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bizim üst katta 25 yaşında bir komşumuz vardı.Adı Selma. Kocası uzun yol şoförü olduğu için eve arada bir gelirdi. Eeee genç yaşta yaraksız kalmak da Selma hanımın düz duvara tırmanmasına sebep oluyor tabii.


Kadının götü ve göğüsleri muhteşem buna bir de Selma Hanımın dar elbiseler giymesi eklenince benim halimi siz düşünün artık.Neyse hikayeme başlıyım artık geçen hafta sabah Selma bize geldi.Kapıyı annem açtı. Anneme evde temizlik yaptığını ve ağır eşyaları tek başına . kaldıramadığını söyleyerek yardım istedi.Annem de işinin olduğunu ve eğer isterse benim kendisine yardım edebileceğimi söyledi.


O da kabul etti ve onların eve çıktık. Üzerinde dar bir body,altında ise beni çıldırtmaya yetecek beyaz bir pijama vardı.Oğulları Emrah ın nerede olduğunu sordum.O da bugün temizlik yapacağı için Emrah ı anneannesine gönderdiğini söyledi.Bu beni iyice heyecanlandırıyordu çünkü evde sadece Selma ve ben vardık.Eşyaların yerini değiştirmeye başladık.


Selma ile odaların kapılarında karşılaştığımız zaman bana bilerek sürtünüyor,beni daha da çıldırtıyordu.Ben iyice azmıştım.Selma bir koltuğu kaldırmak için eğilince film orada koptu.Ben de yardım edeyim diyerek.Selma nın arkasından koltuğa yapıştım.Benim yarak pijamanın dışından Selma nın kalçalarının arasına girince . Selma dan OOOOHHHHH diye bir ses geldi ve yüzünü bana karşı dönerek dudaklarıma yapıştı.


Gözlerime inanamıyordum düşlerimi süsleyen kadın şimdi kollarımdaydı.Selma nın kafasından tuttum ve önümde diz çöktürdüm.Sikimi çıkararak yalamaya başlamasını söyledim.Selma benim 20cm.lik siki görünce iştahla yalamaya başladı.O benim siki emerken bende onunla konuşuyordum.Kocanınki mi büyük benimki mi diye sordum. .


Sikimi ağzından çıkararak kocasının sikinin, benimkinin yanında solucan gibi kalacağını söyledi.Sonra Selma yı ayağa kaldırarak bodysini çıkardım ve iri göğüslerini yalamaya başladım kısa aradan çok geçmedi.Selma kollarımda inlemeye başladı.Daha sonra dizlerimin üzerine çöktüm ve Selma nın pijamasını indirdim külotunu yana sıyırarak Şeftalisini emmeye başladım.


Zevkten şuuru kapanan Selma başımı kendine doğru bastırarak sok artık Selim lütfen soooooook diye yalvarmaya başladı.Ben de komşumu kırmadım ve sırt üstü yere uzandım.Selma yı sikimin üzerine oturttum ve yaylandırmaya başladım.Ben Selma ya verdikçe Selma bağırıyordu hadi erkeğim geliyorum geliyorum. Onun bu çığlıkları beni daha çok tahrik ediyordu.


Dah sonra Selma nın bacakları kasıldı ve titreyerek boşaldı.Ben daha durmak istemiyordum .Böyle bir fıstığı bulmuşken.Defalarca sikmek istiyordum.Daha sonra 2. seansa geçtik.Banyoya gittik ve ellerimize birer sabun alarak birbirimizi sabunlamaya başladık. Birbirimizi sabunladıktan sonra ben Selma dan ellerini duvara dayayarak bacaklarını iyice açmasını söyledim.


Sikimi ve Selma nın göt deliğini güzelce sabunlayıp yarağı Selma nın götünün derinliklerine gömdüm.Birkaç git gelden sonra o götün güzelliğine dayanamayıp Selma nın arka deliğine boşaldım.Sikiş bittikten sonra Selma nın boynuna küçük bir öpücük kondurdum .

O gün Selma bana böyle bir zevki ona yaşattığım için defalarca teşekkür etti.
O gün bugündür.Ne zaman fırsat bulsam soluğu Selmalarda alıyorum ve saatlerce sikişiyoruz.Yakışıklı olmama rağmen, sikimi merak eden bayanlar varsa maillerini bekliyorum.
mr_demirGönderen: SELİM

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa