30 Aralık 2010 Perşembe

kızlık

ez bir vücudun sıcaklığını hissediyordum ve bitsin istemiyordum. Fakat kollarımın arasından sıyrıldı ve: "Arabayı kullanmak ister misin?" dedi. Benim başım dönmüştü. Araba kullanacak halde değildim. Elimle kibarca bir işaret yaptım ve anahtarı ona verdim. Hemen direksiyonun başına geçti. Arabayı usulca çalıştırırken bana bakıp tatlı tatlı gülümsüyordu. Yol boyu arabayı kullanışını izledim. Bu kız kelimenin tam anlamıyla seks için yaratılmış gibiydi. O güne kadar nasıl da farketmemiştim bu özelliğini. Çiçekli eteğinin altından görünen ince ve zarif ayak bileklerinin hareketlerini, yolu izlerken simsiyah gözlerinin, uzun kirpiklerinin, yay gibi kaşlarının aldığı şekillere uzun uzun bakıyordum. Sık sık bana bakıp gülümsemeye devam etti: Seni beğeniyorum... "Hakan, seni

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa